SETT-mässan

Nu är det bara 46 dagar kvar till årets upplaga av SETT. Jag har fått förmånen att besöka mässan för tredje året i rad och ser fram emot en av årets häftigaste upplevelser för skolfolk. Du som är nyfiken på vilka erfarenheter jag gjorde förra året kan söka i bloggen på taggen SETT. Det bokas fortfarande in föreläsare så jag har inte börjat titta efter vilka jag ska boka ännu, men vet med mig från tidigare år att det kommer att vara två hektiska dagar. Vi ses väl där?

Blogg 100 – nr 21

Om fossing

En lagom klumpig lärare som lever efter devisen "Lös problemet"
Det här inlägget postades i Blogg100, SETT. Bokmärk permalänken.

Kommentera

