Sista putsen inför SM

På måndag drar SM i Ung Företagsamhet igång och jag har ett företag som kvalat sig vidare i kategorin ”Hållbart företagande”. Själv får jag också följa med då jag vann det nyinstiftade priset ”Årets UF-insats”. Eleverna pysslar nu med det sista som skall göras och dubbelkollar så att allt är med för att bygga monter och allt material som behövs under mässdagarna. Kreativiteten och framåtandan hos de företag som kommit vidare till SM är lika fascinerande varje år och jag rekommenderar verkligen alla som är i närheten av Stockholm att titta in på Älvsjömässan under måndag kväll (26/5 kl 18.30-21) och tisdag (27/5 9-15.30). Entrén är gratis så att du får mer pengar över till att handla 😉 Självklart handlar du då också av Té Amore UF, som är mina elever.

Blogg 100 – nr 83

Om fossing

En lagom klumpig lärare som lever efter devisen "Lös problemet"
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

